Centrum serwisowe

Szukasz szybkiej, łatwej i efektywnej w kosztach naprawy Twojego sprzętu przenośnego?

Repair Center Solutions

 

Informacje ogólne

1 stycznia 2012 roku firma GE Healthcare otworzyła w Madrycie swoje 7. centrum serwisowe. Jest to kolejne prężenie działające centrum serwisowe w Europie. Pozostałe z nich znajdują się w Szwecji, Francji, Niemczech, Włoszech, na Węgrzech, w Wielkiej Brytanii. Oferujemy naprawy szerokiej gamy sprzętu przenośnego, do którego należą ultrasonografy, monitory pacjenta, elektrokardiografy i defibrylatory.

Zdając sobie sprawę, jakie znaczenie ma dla naszych klientów dostęp do informacji o statusie powierzonej nam naprawy, opracowaliśmy aplikację internetową, w której klienci mogą się logować i korzystać nieodpłatnie z osobistej tablicy, na której mogą śledzić postępy prac. Obecnie aplikacja internetowa jest dostępna dla klientów we Francji, Szwecji, Danii i Włoszech, ale wkrótce będą mogli z niej korzystać również klienci z innych krajów.

Czynimy starania, aby ograniczyć czas naprawy oraz jej koszty, oferując naszym klientom usługi na żądanie lub kontrakty serwisowe. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę Oferta (wstawić łącze) Pamiętaj, że w naszym centrum naprawiamy tylko określony sprzęt. Aby dowiedzieć się, czy Twój sprzęt może zostać naprawiony w naszym centrum serwisowym, skontaktuj się z przedstawicielem firmy GE.

Oferta

Korzystając z usług naszego centrum serwisowego, masz dostęp do szerokiej gamy usług na żądanie, w ramach kontraktu serwisowego lub gwarancji. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby stworzyć rozwiązanie, które spełni Twoje potrzeby, a które jednocześnie będzie zapewniało krótki czas naprawy i niższe koszty.

Korzystanie z naszych usług wiążą się z następującymi korzyściami:

  • Szybsza wycena naprawy po otrzymaniu sprzętu
  • Szacowany czas naprawy po zatwierdzeniu jej ceny
  • Szybka naprawa
  • Różne usługi logistyczne (od zwykłej dostawy po dostawę ekspresową lub odbiór sprzętu u klienta)
  • Możliwość korzystania ze sprzętu zastępczego
  • Możliwość wymiany sprzętu
  • Standardowa lub rozszerzona gwarancja na wykonaną naprawę
  • Raport z przeprowadzonej konserwacji profilaktycznej

Wiele innych udogodnień

Jeśli chcą Państwo otrzymać więcej informacji na temat naszej nowej oferty i cen, prosimy o kontakt z przedstawicielem centrum serwisowego w Budaörs pod  e-mailem: cs.support.hu@ge.com

Możliwość oferowane przez portal internetowy

Zdając sobie sprawę, jak ważny dla naszych klientów jest dostęp do informacji o statusie powierzonej nam naprawy, opracowaliśmy rozwiązanie, które pozwala nieodpłatnie śledzić postępy pracy.

Osobista tablica oferuje naszym klientom następujące możliwości:
Śledzenie statusu naprawy sprzętu wysłanego do firmy GE Healthcare (status, opis problemu, rozwiązanie są codziennie aktualizowane)

  • Zadawanie online pytań dotyczących napraw
  • Otrzymywanie wiadomości z centrum serwisowego
  • Zatwierdzanie online cen naprawy
  • Przekazywanie swoich opinii

Jeśli chcą Państwo uzyskać nieodpłatnie dostęp online do naszego centrum serwisowego, prosimy o kontakt z przedstawicielem centrum serwisowego w Budaörs pod  e-mailem: cs.support.hu@ge.com


Download Brochure

Repair Center Solutions Brochure

PDF 4MB
  • Data utworzenia 4/20/2012
  • ID dokumentu DOC1071279