W jaki sposób iCenter może stanowić odpowiedź na potrzeby użytkowników?

Nowa aplikacja iCenter upraszcza nawigację. Sercem nowego systemu iCenter są kafelki na stronie głównej. Kafelki można dostosować dla każdego użytkownika. Zapewniają one podsumowanie informacji, które przez danego użytkownika zostały uznane za najważniejsze.

Co może zaoferować platforma iCenter?

Nowa aplikacja iCenter umożliwia łatwy i szybki dostęp do lepszej jakości informacji w językach narodowych i danych dotyczących posiadanych, konkretnych zasobów.

Jakie korzyści płyną z użytkowania iCenter przez pracowników?

W oparciu o testy porównawcze możemy stwierdzić, czy wykorzystujemy w pełnię możliwości naszego sprzętu. Dane z iCenter potwierdzają nasze przekonanie, że bardzo wydajnie wykorzystujemy nasze urządzenia

Jennifer Brown,
Coordinator of MRI Services, Inland Imaging.1

Jakie korzyści płyną z użytkowania iCenter przez pracowników?

"iCenter daje mi dokładny obraz liczby badań przeprowadzanych każdego dnia z użyciem poszczególnych skanerów. Te informacje pomagają w podejmowaniu decyzji dotyczących obsługi i personelu"

Jakie korzyści płyną z użytkowania iCenter przez pracowników?

"Często prezentujemy informacje pochodzące z tego narzędzia naszemu personelowi administracyjnemu, aby zapewnić im wgląd w to, co dzieje się z urządzeniami, z perspektywy serwisu oraz wykorzystania zasobów"


Footnote

1. Source: How can an online application help keep close tabs on diagnostic device maintenance and utilization, evaluate performance, and plan for the future?, Case Study Inland Imaging.